Eyki

1-2 dages levering
14 dages fuld returret
Gratis fragt på alle ordrer

Handelsbetingelser

1. Forsendelse

EYKI benytter sig af Post Danmark, og alle ordrer bliver sendt som pakker - det vil sige at du får tilsendt et Track and Trace nummer efter bestilling, så du kan følge din ordre hele vejen. Du kan enten vælge at få leveret pakken mod en fragtpris på 25 kroner, eller få den leveret til nærmeste posthus gratis. Alle ordrer placeret hos EYKI Danmark sendes samme dag hvis der bestilles inden kl 15.
Ordrer bestilt efter kl 15. vil blive sendt den næste hverdag, hvilket betyder at leveringstiden er 1-2 hverdage.
Ifølge Post Danmark bliver 97% af alle pakker leveret dagen efter. 

Ønsker du at få din ordre sendt til udlandet, så kontakt os før købet for afklaring. Levering til udlandet koster 35 kr, og har samtidig en leveringstid på 4-7 hverdage.

Skulle det mod forventning ske, at din ordre ikke er modtaget indenfor 4-6 hverdage, skal du kontakte os via telefon eller mail. 

I tilfælde af at du har modtaget et forkert produkt, skal du kontakte os via telefon eller mail for yderligere afklaring.

Skulle det ske, at du modtager en pakke der ikke er blevet behandlet ordentlig under fragten, og dermed er beskadiget, kan du nægte at modtage pakken fra Post Danmark, hvorefter den vil blive sendt retur til EYKI.
Her bedes du kontakte EYKI Danmark vedr. dette, så vi hurtigt muligt kan finde en løsning for dig.

2. Personlige oplysninger

EYKI Danmark har kun adgang til de indtastede oplysninger som kunden udfylder ved et køb:
fornavn, efternavn, e-mailadresse, telefon, adresse, by, postnummer.
De indtastede oplysninger vil kun blive brugt som leveringsadresse og til faktura.
Dette betyder at EYKI Danmark ikke sender oplysninger videre til andre former for virksomheder.

Alle personoplysninger vil blive gemt i fem år, hvorefter de vil blive slettet permanent.
Tilmeldes EYKI Danmarks nyhedsbrev, vil e-mailadresse kun blive registreret.

Alle former for kort informationer kunden benytter som betalingsmiddel, har EYKI Danmark ikke adgang til.
Se mere i punkt 3. Betaling.

3. Betaling

Hos EYKI Danmark kan du betale på to forskellige måder:

Bankoverførsel – Når du benytter denne betalingsmetode, sender vi varen afsted, samme dag som vi modtager pengene. Du vil, efter ordren er gennemført, modtage en mail med vores bankoplysninger. Derved vil der gå 2-4 hverdage, før du har produktet.

Dankortbetaling: Når du benytter denne betalingsmetode, sender vi varen afsted samme dag som betalingen finder sted, såfremt der betales inden klokken 15. De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til NETS i krypteret form (SSL) som kun dig og NETS kan læse. Der er således ingen andre der ser, eller gemmer oplysningerne om dig. Du kan betale med følgende kort:

  • Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • JCB

4. Priser

Alle priser på EYKI.dk er oplistet inkl. moms, uræske samt emballage. 

Den eneste udgift udover, vil være forsendelsen, som bliver pålagt inden du foretager betalingen.

5. Returret

Hos EYKI Danmark har du altid 14 dages fuld returret fra den dag varen modtages. Ønsker du at returnere varer, skal du give os besked indenfor 7 dage, på e-mail.
Herefter har du 7 dage til at returnere varen. Omkostningerne for returnering af vare, ligger hos kunden.  

Varen kan byttes ved, at sende den til EYKI Danmark i original emballage og i samme stand, som ved modtagelsen. Emballagen må derfor heller ikke skrives på, tapes, frankeres eller lignende. (Send evt. retur med samme emballage som ved modtagelse). Ved returnering af varer skal kvittering (eller kopi af denne) vedlægges.  

Hvis varen er returneret i samme stand og mængde, som den er modtaget, og i original emballage, tilbagebetales det fulde beløb. Er varen brugt, får du en delvis tilbagebetaling, som afspejler varens brugtværdi. Beløbet indbetales på det anvendte betalingskort ved køb.  

Ved brug af returretten, skal følgende dokument udfyldes og sendes med pakken: Returseddel
Returneringsadresse:
Eyki Danmark
Edvard Thomsens Vej 63, 2. 3.
2300 København S

Forbrugeraftaleloven er gældende for alle kunder hos EYKI Danmark 

6. Reklamation

I følge købeloven, kan du reklamere over dit produkt i 24 måneder. Du kan altså klage over dit produkt, hvis du, op til 2 år efter købet, finder fejl og mangler, som ikke skyldes slid eller uagtsomt brug.

Det betyder, at hvis din vare går i stykker, har du mulighed for at gå til EYKI Danmark i to år, og bede om at få skaden udbedret, afslag i prisen eller pengene retur - afhængig af situationen.
Ønsker du at gøre brug af reklamationsretten – benyt venligst mail kontakt@eyki.dk

Når du kontakter EYKI vedr. reklamation, bedes du fremsende dokumentation for fejlen på produktet - gerne med billede.

Det er vigtigt at du som kunde, foretager din reklamation hurtigst muligt når en fejl findes, da efterfølgende slid eller anden skade på uret vil annullere din mulighed for reklamation.

Har du fået godkendelse af EYKI Danmark om reklamation på dit produkt, skal det sendes retur til:

Eyki Danmark
Edvard Thomsens Vej 63, 2. 3.
2300 København S

Det er vigtigt at bemærke, at uret skal sendes retur i forsvarlig emballage, så uret ikke ødelægges under forsendelsen, da dette ellers kan påvirke din reklamation.

7. Garanti

EYKI Danmark yder 2 års garanti mod fabrikationsfejl på alle produkter. Garantien gælder fra den dag, du modtager produktet. Den produktgaranti som EYKI Danmark tilbyder, stiller dig aldrig dårligere end købeloven foreskriver.

8. Kundeservice

For EYKI Danmark er det meget vigtigt at alle vores kunder er tilfredse med handlen. 
Vi har 3 fundamentale værdier, vi altid bestræber os på at opfylde:

  1. At kunne levere kvalitetsure til en lav pris.
  2. Sørge for at du som kunde er tilfreds med dit køb.
  3. En sikker og behagelig handel.

Skulle du opleve problemer, eller have spørgsmål til EYKI Danmark, kan vi kontaktes via vores kontaktformular på siden, på vores mail: kontakt@eyki.dk


Der tages forbehold for tastefejl i forbindelse med varer/priser på webshoppen.